Ankara'dan bildireyim o zaman..

1 Ekim 2009 Perşembe

İlk haftayı bitirmiş üçüncü sınıf oldum. Sanırım çok zor ya bu sene. Neyse derslere gireceğiz artık, yapıcak pek bişey yok. Erasmus ayağına DBMS dersi aldım bi de, onu napcaz ya.

Bizim bölümün sınıfları çok soğuk. Hepimiz zatürre olaceyiz valla.



Lady GaGa ne değişik kadın ya, çok ilginç, sevsem mi sevmesem mi bilemedim. Burda da pek bi Emel Sayın.

Bugün ilk kez çiğköfte dürümün tadına baktım, güzeldi.


Dersten çıkınca dün, 4 saat çatıda oturduk. 3 öğün yemek yedik sadece 3 para ödedik bizim kamyoncularla. Çay may içtik arada. Sonra lan niye burda oturuyoruz diyip Kızılay'a gittik. Fikrim'e ilk kez gittim, çok hoş bişeyler çalıyodu. Güzelidi.

Bugün baya bi Mad Men izledim, 2. sezon bitiyo, 3'e geçeceğim more. Bide 30 Rock istiyorum yaa Özlem pek anlatıyo da. Alec Baldwin'i de yerim ayriyeten.

Bugün bi haftada üçüncü kez Kızılay'a otostopla gittik, çok mutluyum:)

Odanın perdeleri açılmasın. Bundan çok rahatsızım işte. Açmamayı teklif ediyorum.

Bi muz kadar ucuz neyiniz var dedim dün arkadaşa. O da muz ucuz mu dedi. Haklı. Yasemin yalan mı söyledi yani. Yalan borcu mu var bana? Demek ki yok. Dedim Yasemin sen bi Arjantin'e git gel madem dedim.

----------------
Now playing: 04 Arjantin
via FoxyTunes

4 Comments:

cat on the wall said...

muz cidden ucuz değil. ne iş diyesim var. bi otostopla ben de gitmesini öneririm zira arjantin'e...

not: genres in art'ı aldım lan ben de

piccolo cactus said...

Listede adını gördüm ki, hayırlı olsun bakalım. Ya ben dünyanın en mal insanı olarak kabul edildiğim dersi eklemeyi unuttum şimdi capacity is full diyo evet.

Çağdaş Yılmaz said...

güzel bir blog...

piccolo cactus said...

Teşekkür, bilmukabele :)